Alla inlägg under mars 2009

Av Carolina - 4 mars 2009 17:00



Började med denna boken idag så detta är Dagens boktips. =) Har sett nästan hela serien så får se om boken, som är det som serien baseras på, är lika bra som serien. Kul bok att ha till samlingen då jag älskar serien Dexter. =) Grym bok med allt detta dödande men det är inte bara blod och äckelheter hela boken igenom... =)

Av Carolina - 3 mars 2009 09:45


Läste klart Känn pulsen slå idag. Jag gillar inte henne som person då jag har kollat hennes bilddagbok och blogg men jag älskar hennes sätt att skriva. Har läst hennes första bok - Vingklippt ängel, inte bara en gång utan tre gånger. Jag kan inte sluta läsa trots dess hemska innehåll. Jag läser dem inte flera gånger för att jag tycker om dessa hemskheter osv utan därför att jag fängslas av hennes stil att skriva. Ett sätt som jag själv vill ta efter - stilen, inte innehållet. Hon skriver rakt upp och ner från hjärtat, precis som det kommer. Så vill jag skriva och när jag skriver något så skriver jag ner det som det kommer och rakt ur hjärtat. Jag tycker att det blir bäst så.


Hon visar på stor styrka och vilja i sig själv genom hela boken och det är häftigt. En mycket bra bok!


Betyg: 3


Presentation

Läser just nu

Lyssnar på just nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards