Alla inlägg den 12 november 2010

Av Carolina - 12 november 2010 17:02

Idag var jag inne i stan och hade lite tid över innan ett möte. Då begav jag mig till biblioteket för att undvika regnet och kylan och även kunna sitta och läsa i lugn och ro i väntan på att tiden skulle gå.


Kom ut därifrån med fyra böcker:

  • Älskling, vi blir inte med barn - Ramona Fransson
  • Fånge i hundpalatset - Martina Haag
  • Babyblues - Pia Hintze
  • Decembergatans hungriga andar - Ulrika Lidbo

Andra böcker som jag sökte efter och vill läsa inom en snar framtid:

  • Gåvan - Cecelia Ahern
  • Kriget är slut - Morgan Alling
  • Tretton skäl varför - Jay Asher
  • Textlek - Kate Cann
  • Baddaren - Emma Hamberg
  • Tusen gånger starkare - Christina Herrström
  • Ursäkta att man vill bli lite älskad - Johanna Thydell

Dem som jag inte lånade var utlånade eller fanns på ett annat bibliotek så jag får snällt vänta på att dem lämnas tillbaka.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Läser just nu

Lyssnar på just nu

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards